Mudon's FotoPage

By: Mudon Akhirulkalam

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]
Monday, 20-Mar-2006 23:29 Email | Share | | Bookmark
GOD Bless

My flesh & blood
Reddish mark on right forehead due to forcep
My pretty young girl
View all 10 photos...

After a very long break from fp, now i would like to share something that is very memorable to me. I decided to do this after 1 month of the event. Here it goes......

On the 21st February 2006, Allah s.w.t has blessed me with "something new" in my life. I feel like crying, even stunning at a moment....eventhough I have gone through this before.......but I don't know, it was so different this time.

Anyhow, Syukran to Allah s.w.t because you give me my Maryam Insyirah.


Thursday, 9-Feb-2006 07:19 Email | Share | | Bookmark

Jauh lagi nak menapak..
Dah makin dekat dah..fuh!
Hari Jumaat lepas masa gua berjalan kaki menuju Suria KLCC gua terpikir....berjalan selalu kat sini tapi satu gambar pun tak pernah snap...so, apa lagi gua tekan punat hp kamera....


Monday, 30-Jan-2006 21:21 Email | Share | | Bookmark
Dream Theatre Concerto, 27th January 2005, S'pore Indoor Stadium

Pentas...sebelum konsert bermula..aku pun masih duduk sopan..
Ni tempat duduk aku, Row 12 Seat No.9..kasut tu pak indon punya
Masa lagu album "Octavarium"
View all 24 photos...
Aha....ok...huh !!
Konsert ni dijadualkan bermula pada 8.00 malam...Seperti biasa, amat jarang kedengaran kedengaran konsert bermula tepat pada masanya...tak kira la artis malaysia mahupun antarabangsa...tunggu punya tunggu, akhirnya pada tepat jam 9.00 malam, Mike Portnoy mula memukul drumnya...apabila kedengaran ketukan drum, maka berpusus-pusu penonton yang memang disediakan tempat duduk berlari memenuhi ruang depan pentas...Seterusnya, tak payah nak cerita panjang....aksi mereka menceritakan segalanya....James LaBrie melontarkan suara, John Petrucci memetik gitar, John Myung memetik bass dan Jordan Rudess memainkan keyboard!!
3 jam bermain live music bukan satu tugas mudah !!!!
Kenangan seumur hidup.... 20 tahun band ni wujud...baru sekarang main di Singapore...kat Malaysia?? Tak mungkin terjadi.....Kalau jadi pun aku dah tua ....hahaha..


Thursday, 26-Jan-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
Dream Theatre 20th Anniversary Tour 2006 - Live in Singapore

The band
The ticket concert
Hari jumaat petang ni 27hb Jan, aku akan turun singapore. Sebab apa? Sebab musababnya adalah...aku nak menonton persembahan band idola aku yang sekian lama hanya kulihat dan kudengar di media cetak mahupun media elektronik., yang menjadi halwa telingaku...band itu adalah DREAM THREATRE!


Saturday, 21-Jan-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
Money matter

TAMA...
Ini anganan aku... tapi akan kupastikan menjadi kenyataan untuk memilikinya...


[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net